№328: Про затвердження структури та чисельності виконавчого апарату Кіровоградської районної ради

КІРОВОГРАДСЬКА РАЙОННА РАДА
СІМНАДЦЯТА СЕСІЯ СЬОМОГО СКЛИКАННЯ


РІШЕННЯ

від «16» березня 2018 року, № 328

м. Кропивницький

 

Про   затвердження структури та
чисельності виконавчого апарату
Кіровоградської  районної ради 

     Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43, пункту 3 частини 6 статті 55, статті 58 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», з метою підвищення ефективності роботи виконавчого апарату районної ради та економії бюджетних коштів на його утримання

РАЙОННА РАДА ВИРІШИЛА:

1. Затвердити структуру виконавчого апарату районної ради згідно з додатком.

2. Встановити чисельність виконавчого апарату Кіровоградської районної ради – 10 осіб.

3. Заступнику голови Кіровоградської районної ради Вітюк Н.М. забезпечити внесення відповідних змін до штатного розпису виконавчого апарату районної ради та вжити заходів щодо вивільнення працівників відповідно до чинного законодавства.

4. Визнати таким, що втратило чинність рішення  четвертої сесії Кіровоградської районної ради  сьомого  скликання від  25 березня 2016 року № 52 « Про затвердження структури та чисельності  виконавчого апарату  Кіровоградської районної ради».

5. Контроль за виконанням даного  рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань законності, діяльності ради, депутатської етики, регламенту.

 

 

Заступник голови районної ради
Н. ВІТЮК

 

Додаток
до рішення  сімнадцятої  сесії
районної ради сьомого скликання
від «16» березня  2018 року  № 328 

СТРУКТУРА ВИКОНАВЧОГО АПАРАТУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ 

1. Голова районної ради     –     1

2. Заступник голови районної ради     –     1

3. Відділ організаційного забезпечення та кадрової роботи     –     2

4. Відділ правового забезпечення та документообігу, в тому  числі сектор з питань  архівної справи     –      3

5. Відділ бухгалтерського обліку та з питань власності     –     3

РАЗОМ:    10