№107: Про виконання Програми сприяння функціонуванню Центру надання адміністративних послуг Кіровоградської районної державної адміністрації на 2016-2017 роки за І півріччя 2016 року

КІРОВОГРАДСЬКА РАЙОННА РАДА
СЬОМА СЕСІЯ СЬОМОГО СКЛИКАННЯ


РІШЕННЯ

від «18» серпня 2016 року, № 108

м. Кіровоград

 

Про виконання Програми сприяння
функціонуванню  Центру  надання
адміністративних  послуг
Кіровоградської  районної державної
адміністрації на  2016-2017 роки
за І півріччя 2016 року

Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», на виконання Програми сприяння функціонуванню  Центру  надання адміністративних  послуг Кіровоградської  районної державної адміністрації на 2016-2017 роки, затвердженої рішенням сесії Кіровоградської районної ради від 14 січня 2016 року № 37, заслухавши та обговоривши інформацію завідувача сектору адміністративних послуг відділу регіонального розвитку, містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та адміністративних послуг Кіровоградської районної державної адміністрації – державного реєстратора Урсатія А.Ю. 

РАЙОННА РАДА ВИРІШИЛА:

1. Інформацію завідувача сектору адміністративних послуг відділу регіонального розвитку, містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та адміністративних послуг Кіровоградської районної державної адміністрації – державного реєстратора Урсатія А. Ю. про виконання Програми  сприяння  функціонуванню  Центру  надання  адміністративних  послуг Кіровоградської  районної   державної адміністрації на  2016-2017 роки за І півріччя 2016 року взяти до відома (додається).

2. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету, фінансів та інвестиційної політики.

 

 

Голова районної ради
С. КАДИГРОБ

 

 

ІНФОРМАЦІЯ
про виконання Програми  сприяння  функціонуванню  Центру  надання  адміністративних  послуг  Кіровоградської  районної   державної адміністрації на  2016-2017 роки за І півріччя 2016 року

З метою підтримки впровадження реформи децентралізації надання адміністративних послуг та належного матеріально-технічного забезпечення Центру  надання  адміністративних  послуг  Кіровоградської  районної   державної адміністрації (далі – Центр)  рішенням сесії Кіровоградської районної ради від 14 січня 2016 року № 37 була затверджена Програма сприяння функціонуванню Центру надання адміністративних послуг Кіровоградської районної державної адміністрації на 2016-2017 роки (далі – Програма), в рамках якої загальний обсяг фінансування складає 309 тис. грн.

Програма в редакції від 14.01.2016 року передбачала фінансування на 2016 рік у сумі 150 тис. грн. на забезпечення наступних заходів , а саме:

  • закупівля канцтоварів – 42 тис. грн.;
  • запровадження системи електронного документообігу – 43 тис. грн.;
  • ремонт службових приміщень – 65 тис. грн.

Рішенням сесії Кіровоградської районної ради від 08.04.2016 року № 56 внесено зміни до розрахунку Програми та додатково передбачено 50 тис. грн. на оплату інших поточних видатків, а також, перерозподілено кошти у сумі 65 тис. грн. із заходу Програми «Ремонт службових приміщень»  на «Придбання комп’ютерної та офісної техніки». Отже, за І півріччя поточного року на забезпечення діяльності Центру по Програмі було передбачено 200 тис. грн.

По спеціальному фонду під Програму на 2016 рік кошторисом затверджено 65 тис. грн. та станом на 01.07.2016 року  використано на придбання комп’ютерної та офісної техніки для діяльності Центру 40836 грн. Залишок коштів становить 24164 грн.

По загальному фонду під Програму на 2016 рік кошторисом затверджено 135 тис. грн. та станом на 01.07.2016 року  використано на інші поточні видатки діяльності Центру 111937,16  грн. Залишок коштів становить 23062,84  грн.

Впродовж І півріччя 2016 року Центр працював над організацією надання адміністративних та дозвільних послуг, спрощенням дозвільних процедур та вдосконаленням своєї  роботи відповідно до вимог чинного законодавства.

З метою оптимізації та належної організації надання адміністративних послуг розпорядженням голови Кіровоградської районної державної адміністрації від 14 січня 2016 року № 12-р було затверджено Перелік адміністративних послуг, які надаються через  Центр. Згідно переліку через  Центр може надаватися 95 видів послуг.

За підсумками І півріччя 2016 року працівниками Центру було надано 5165 послуг. Найбільше послуг надавалося такими суб’єктами:

N з/п

Назва суб’єкту надання адміністративної послуги

Прийнято документів

Видано документів

1

Управління Держгеокадастру у Кіровоградському районі Кіровоградської області

4315

4315

2

Державний реєстратор речових прав на нерухоме майно

602

602

3

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

198

198

4

Загальний відділ районної державної адміністрації

38

38

5

Суб’єкти дозвільних процедур

12

12

 

На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання розроблені інформаційні та технологічні картки, які розміщені в приміщені Центру та на веб-сайті Кіровоградської районної державної адміністрації.

На офіційному веб-сайті Кіровоградської районної державної адміністрації створено розділ «Надання адміністративних послуг», в якому можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг і документів дозвільного характеру.

В рамках політики децентралізації влади в Україні в 2016 році розширено спектр видів послуг, які надаються через Центр за рахунок послуг у сферах реєстрації майнових прав та реєстрації підприємницької діяльності.

Відповідно до законів України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» та деяких інших законодавчих актів України розпорядженням голови Кіровоградської районної державної адміністрації  від 18 лютого 2016 року № 50-р  прийнято повноваження з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців і речових прав на нерухоме майно та затверджено структуру і штатний розпис, якими до Центру введено 2 посади державних реєстраторів.

На вказані посади переведено 2 особи із територіальних органів Міністерства юстиції України, які відповідають кваліфікаційним вимогам, мають практичний досвід роботи у даній сфері та станом на  березень 2016 року отримали ідентифікатори доступу до відповідних державних реєстрів.

Для реалізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців і речових прав на нерухоме майно та для належного виконання службових обов’язків адміністраторам Центру виготовлено іменні гербові печатки, надано ідентифікатори доступу до вказаних реєстрів та проведено відповідні навчання.  Прийом заяв та видачу результатів надання адміністративних послуг з напрямку державної реєстрації майна та бізнесу організовано через адміністраторів Центру. 

Отже, в рамках реформи децентралізації надання адміністративних послуг Кіровоградська районна державна адміністрація у встановлені законом строки забезпечила державних реєстраторів та адміністраторів усим необхідним для виконання функцій передбачених законом. Зокрема, було проведено ремонт приміщень, придбано комп’ютерну, офісну техніку, меблі, змонтовано стелажі в окремому приміщенні для зберігання реєстраційних справ та проведено ряд організаційних заходів.

З 01 квітня 2016 року державним реєстратором речових прав на нерухоме майно було задоволено 602 заяви, в результаті чого, надходження до бюджету району склало 56 тис. грн., а державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців – 198 заяв, що відповідно склало 18 тис. грн.

Центр і надалі працюватиме над розширенням переліку своїх послуг, підвищенням якості обслуговування та використанням у своїй роботі сучасних інформаційних технологій.

Велика увага у Центрі приділяється підвищенню рівня професіоналізму, обізнаності адміністраторів і державних реєстраторів щодо надання адміністративних та дозвільних послуг. Так, у 2016 році проведено 3 внутрішніх навчання, працівники проходили навчання у Кіровоградському центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, брали участь у семінарах та тренінгах, які організовувались територіальними органами Міністерства юстиції України.

В подальшому в Центрі планується запровадження електронного документообігу. Загалом,  у Центрі створенні доступні і зручні умови для швидкого вирішення будь-яких проблем громадян, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, запроваджені сучасні форми надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя, унеможливлює будь – які корупційні діяння з боку посадових осіб адміністративних органів.

Центр надання адміністративних послуг Кіровоградської районної державної адміністрації постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.

 

Завідувач сектору адміністративних
послуг відділу регіонального розвитку,
містобудування, архітектури,
житлово-комунального господарства
та адміністративних послуг
Кіровоградської районної державної
адміністрації – державний реєстратор
А. УРСАТІЙ